Jump to content
Forums Rules Staff Themes Leaderboard Quick Links Clubs Awards Member Shop OH! Press
Sign in to follow this  
NINI

Liza(baby frog) and Toto loves Ramsay Bolton (96ers)

Recommended Posts

Finally! I found a 96er thread! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Birthday or do you want to remain mysterious?

 

Lol we managed page 2, the gods are going to think we're being selfish now

I got into kpop when I joined hallyu8 and got bored of soompi (lol their k section was/is dead)

Didn't frequent akp much until the end of akp v 1

And joined soompi to get in touch of my Asian side (I was a super twinkie before, now I'm just twinkie)

 

are you talking to me?  :meow:

 

 

Oh and am I the only who's a sophomore college here?  :O Anyone else in here who's in college? 

You guys are juniors & seniors? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah I'm OP of this thread, gotta stay on top of this

 

Does taking college classes count? Lol

When did you graduate high school then? When we were freshman ? T.T

You brought honor to your family ~

 

Oh sorry xD My birthday was on May 3, '96  :meow:

 

 

Hahah yeah. You're taking college classes while you were on high school? :O  :meow:

The educational system here in my country is a bit different from other countries.  

So students as young as 16 or 17 can already go to college  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Here's a question to all my 96'er comrades.

Why are we such boring people ????

 

Lol we're not boring. We're just quiet... 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I like that

/one of my favorite plays

 

 

hello~

 

 

and I'm off again goodnight friends~

 

Thanks for replying... lol :meow:  Goodnight :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hiiiiiiiiiii *cuddles* Ive never met you before but you are now my friend!

 

Hello ~ Yeyyyy new friend :ahmagah:  You're so niceeee :stare:

Share this post


Link to post
Share on other sites

noooo youre so nice for lettng me keep you! *huggles*

 

noooooooo you're nicer. Lol this could go on forever. :rolleyes: btw are you a girl or a boy? I really can't decide because your signature... :smile: hihi

Share this post


Link to post
Share on other sites

ohh whoops haha I'm a girl , I'm just a sooyoung/snsd fangirl

 

oh okay then unnie :stare:  I'm not a Sone but I seriously love Sunny huhuh :stare: :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sarangshiteru :o unnie... your e a 98 baby possibly? I'm there thread mom. Youre my baby *gives cookie*

 

no hihi actually I'm a 96liner lol I just like to call you unnie coz you're sweet and all. hihi :ilove:

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh you changed the title, that's why I can't find the 96er. Stupid me. :._.:  Hi btw :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

And I'm back again. Hello :smile:  Btw how many 96ers are here in this thread? :smile:

 

lol long time no see
yeah we change it a lot, if you're on the computer look for the 96er tag

haha yeah long time no see.

Ahh I see. But why Angry Men tho? :smile:

 

 

*SQUEAL*  :ahmagah:  :ahmagah:  :ahmagah: <33333333333333333333333333333333333333333333 mi bebe :chu:

 

hello unnie :happy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

JFC, your sig.

:ahmagah:

/fans myself

 

YOUR SIG TOO OH MY EFFIN' GOD. :la: :ahmagah:

/sobs/

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol omg I didn't realize it was your sig that I was staring at in another thread :megusta:

 

where have you been anyway?

 

hehe :rolleyes:  I'm sorry. does it bother you tho? :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oooh you changed the name of the thread again :stare:  hihi :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trigonometry for the win.

 

Math. :omgwtf: :omgwtf:

 

lol sorry i hate math and numbers and stuffs

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello?  :rolleyes: 

 

 

Just dropping by hoho it's been a while lol :smile:  :happy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hii~

Yes long time no see. How is school going?

 

Currently I'm on sembreak haha. How about you?  :happy:

 

my dongsaeng!!!D: baby! *tackles*

 

my dongsaeng!!!D: baby! *tackles*

 

hello unnie!  :chu:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:chu: *feeds cookie*we have no breaks until november

 

Thank you haha  :chu:

That's not far away tho. Just a couple of days away :smile:  :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

for me it is :'( school stress. :chu: my favorite dongsaeng ahhh you so cute!

 

Not until like the end of November

I'm waiting for black Friday or so to get a new a phone. I hope my phone will last that long

Yes >< dang school

 

Awww. Nevertheless, I know you guys can do it! Unnies, fighting!!  :chu: November's just around the corner  :happy:

 

What happened to your phone?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello! Lo! Lo! Lo!

 

Hear that echo? Mehehe :3

 

 

Sorry i'm bored omg

Edited by sarangshiteru

Share this post


Link to post
Share on other sites

*squishes*

 

  long time no see :smile:

 

heyyy how are you all? 

 

Btw dropping by just to greet you all, Happy Thanksgiving!  :ahmagah:  :chu:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:ahmagah: ooh gery it looks like Sean wants you all to himself good, we were just talking about hunger games,our parents, and totoro

 

Happy thanksgiving to you too! ^^

 

oooh, did you guys watch it? lol catching fire i mean. I want to watch it so bad  :._.:

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Lol I did today, gery is going soon. It's a good movie, you should see it. I felt some sadness while watching it (either I'm getting more emotional or my period is coming soon xD) lol

Gery you have another person you can't talk about your guy friends to xD

 

Maybe next week lol. I felt depressed after I read the second book tbh hahaha so it's not only you.

 

Oh and Hi Gery unnie! :chu:  

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Back to Top