Jump to content

×

Search Engine

Advanced Search


Photo
- - - - -

CL's Self-Written Lyrics


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
45 replies to this topic

#1 mofosplz

mofosplz

    KPOP SJW

  • Member
  • PipPipPip
  • 643 posts

Posted 14 June 2013 - 07:25 PM

CL’s Self-Written Lyrics
 

·       Freedom & Soul Stage with YG Family Gayo Daejun (071229)
http://www.youtube.c...h?v=yfVbUcnvG3Q
uh uh whatcha know 'bout this girl type flowin
let me know this what you want it and I'm doing it steady controlling it baby whip that I'm holding him down down now wicked when I'm showin 'em
who got the rhyme
who got the flow
who got the shine
who got the dough
and I be real as can be
C-H-A-E-R-I-N you can't see me
now who we
YG FAMILY FAMILY FAMILY
 
·       What (YG Family + DJ Wreckx) (081010)

(I can feel it, feel it)
CL the baddest female keepin' it ill, keepin' it real
Keepin' the party people up in it, and keepin' it going until the breaker
One nine, I shake 'em, shake 'em, take 'em down the whole nine
Rakin' in the dough, yo yo, and it's no lie (indeed we're about the low ride)
Baby, let's cruise, baby, let's get it like we never got it go for the deuce
Nah, go for the triple, ma let's hit 'em like ricola
And watch 'em all get their backs off the wall, get it now, YG baby !

 
·       Hip Hop Freaks 090830 
http://www.youtube.c...h?v=zEs1672_i7E
CheLin (CL) is a crazy lady
Bom sis is a sexy lady
San-da-ra’s a? fresh lady

Gong Minji’s still a baby.

CheLin she is a dream chaser
Bom sis, you just can’t predict her
San-da-ra likes her men older
Gong Minji’s a trouble maker
2NE1, hip-hop freaks
maniacs, born for music
perfectionists, we do it harder
with attitude and sense of humor.
2NE1, hip-hop freaks
maniacs born for music
perfectionists, we do it better.
shout it out, 2NE1 baby
 
·       The Leaders 090818
http://youtu.be/iRaA3xDSe6s?t=2m14s
We we we da we da leaders
You ain’t in the game
You're just cheerleaders!
My age is nineteen, vision is HD
Head filled with innate style
I’m so cool that I’m freezing
Imma flame that sets fire to stages
Cuz I’m hot always making world records
And this number 1 spot it’s my home sweet home

Don’t try to follow me, if you’re gonna be stubborn why don’t you try to see if it turns out how you want
I just do want I wanna
Like a lady that knows what to protect
But I’m flippin’ and freakin’ it
kinda like a brat.
Ready or not here I come
We don’t care eh eh eh
I don’t stop for anyone so stay outta my way
and I’m CL the one and only baddest female

WE WE WE DA WE DA LEADERS
YOU AIN’T IN THE GAME
YOU JUST CHEERLEADERS
Nae nain NINETEEN VISION IN HD meorin kkwak chaitji
Tagonan maepsi
Imi COOL hameul neomeoseo nan chagawoyeoreo beon
Mudaee bureul jipin banghwabeom
CUZ I’M HOT eonjena singirog
AND THIS NUMBER 1 SPOT IS MY HOME SWEET HOME

Nal ttaraharyeo marara guji haltemyeon haebwara mamcheoreom jal dwaenabwara
I JUST DO WHAT I WANT
Eonjena jikilkkeon jikiljuraneun LADY dapge
BUT I’M FLIPPING AND FREAKING IT
Aju beoreut eopge
READY OR NOT HERE I COME
WE DON’T CARE EH EH EH
Geu nuga apeitgeon mangseorijimalgo jebal eoseo pihae
AND I’M CL THE ONE AND ONLY BADDEST FEMALE
 
·       Billion Dollar Baby (NOLZA 110828) (Cover of Nicki Minaj's "Did It On 'Em")

Did it on 'em, yeah I just did it on 'em!
Did it on 'em, put your 21's in the air if you did it on 'em!

What you didn't know CL is the business!
Eating off your plate, let you bitches do the dishes!
Skinny little sticks, snap back like a throw back!
On your knees BITCH, see the ring? Kiss that!
Oh oh oh! She got a big ol' head! 
Refer to me, while she gonna see the color red!
Pop the bubble out your gum, for my lipstick!
Now cheer for the real leaders! Dismissed!

I'm a billion dollar baby, bill-bill-billion dollar baby! 
I'm a billion dollar baby, I'm the best in the game!
I'm a billion dollar baby, bill-bill-billion dollar baby!
One and only baddest female, I'm the best in the game!
I'm a billion dollar baby, bill-bill-billion dollar baby!
I'm a billion dollar baby, I'm the best in the game!
I'm a billion dollar baby, bill-bill-billion dollar baby!
One and only baddest female, I'm the best in the game!
 
·       Make Moves (Adidas Originals) 120305

Uh uh
Don't sleep y'all
The city falls asleep
but my mind stays awake

Thinking is my only enemy
Action is my own thing
My heart is pumping all day
My legs are energy, jumping
Move endlessly as long as you can
Test your limits
Do it now, not tomorrow
A.D.I.D.A.S.
Uh, make move
A.D.I.D.A.S.
Make move
All Originals

 
·       I Love You Intro (Inkigayo 120708)
http://www.youtube.c...BDF262&index=89
[Intro]  You ready
You ready
Are you ready
You ain’t ready
Yo

 [Intro - Rap]
Tonight
I’ll drop it low
As low as this ba-bass
U know it’s bout to blow
All up in yo face
You might have seen a couple
Bittys looking pretty
But none
Compared to me
As I proceed to
Run this city uh
This thing
I’m into
It’s something brand new
This type of feeling got me
Doing things I won’t do
Yeah in the club its gettin’ ugly I don’t care
Can’t nobody stop the fire
Let them haters sit n stare


Touch me over here
Touch Touch me over there
Touch me over here
Touch me over there
Touch me over here
Touch Touch me over there
Touch touch touch yeah yeah

Look at you in the eyes
When I walk by
Say no more let go
Don't ask why
Heart break hotel
Floor number
Twenty one
I am to blame
CL the baddest dame
Playing your heart
Oh am I insane
Am I just playin games
You thought I'd take your name
But I ain't that easy boy
And this heart is not a toy
Free spirit blowing in the wind
No promises
For lovers
Just a kiss on ya cheek
XO Goodbye forever

  • The Baddest Female (Nappeun Gizibe) (co-written)


Spoiler

 

re-posted here because AKP ate my old thread. :omg: updated with her new lyrics.




#2 SEWER RAT

SEWER RAT

    *corporate white guy trappin' 2 muh faves slayin*

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 9,341 posts

Posted 14 June 2013 - 07:29 PM

 

 

San-da-ra likes her men older

 

what is this nonsense 




#3 sugarrune

sugarrune

    Idol

  • Banned
  • PipPip
  • 321 posts

Posted 14 June 2013 - 07:29 PM

horrible




#4 abraa

abraa

    Superstar

  • Banned
  • PipPipPipPip
  • 3,870 posts

Posted 14 June 2013 - 07:31 PM

·       Hip Hop Freaks 090830 

CheLin (CL) is a crazy lady
Bom sis is a sexy lady
San-da-ra’s a? fresh lady

Gong Minji’s still a baby.

CheLin she is a dream chaser
Bom sis, you just can’t predict her
San-da-ra likes her men older
Gong Minji’s a trouble maker
2NE1, hip-hop freaks
maniacs, born for music
perfectionists, we do it harder
with attitude and sense of humor.
2NE1, hip-hop freaks
maniacs born for music
perfectionists, we do it better.
shout it out, 2NE1 baby 

So good :omg:

 

Cracked up on the Dara and Minji parts :happy:




#5 Hoplz

Hoplz

    Global Superstar

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 9,662 posts

Posted 14 June 2013 - 07:31 PM

I didn't know she wrote those lyrics . Specially the leaders one


#6 gno

gno

    Global Superstar

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 5,813 posts

Posted 14 June 2013 - 07:31 PM

·       I AM THE BEST (Japanese Ver.) 110624
http://youtu.be/DuZvSi7LlYE?t=2m10s
It's 2 in the morning
Erbody's getting freaky
This beats bumping loud
But this boy keeps talking
I can't really hear him
But I think he's saying he loves me
Put a number on this paper
But I thow like a frisbee huh?
 

 

contender for the worst rap i've ever heard tbh.




#7 ariel28

ariel28

    ♛~VIP since 2009~♛

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 4,434 posts

Posted 14 June 2013 - 07:32 PM

and that's the reason why i was disappointed with TBF. that song failed to showcase CL's real talent. :._.:

what is this nonsense

 
lol. i thought Dara likes younger men?


#8 KBeatZ

KBeatZ

    Ice Cream Bender

  • Hall OH Fame
  • 11,651 posts

Posted 14 June 2013 - 07:33 PM

as much as I like listening to some of this, when  you translate it in English form, the value of the song seems to decline for me...I still adore CL tho..




#9 ariel28

ariel28

    ♛~VIP since 2009~♛

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 4,434 posts

Posted 14 June 2013 - 07:36 PM

as much as I like listening to some of this, when  you translate it in English form, the value of the song seems to decline for me...I still adore CL tho..


yeah, that's why the lyrics should not be judged based on the translation "/


#10 dinolover

dinolover

    I WIPE MY ANUS WITH YOUR MOTHER'S WEDDINGDRESS

  • Banned
  • PipPipPipPip
  • 5,493 posts

Posted 14 June 2013 - 07:36 PM

lol thanks for sharing

:derp:




#11 KBeatZ

KBeatZ

    Ice Cream Bender

  • Hall OH Fame
  • 11,651 posts

Posted 14 June 2013 - 07:40 PM

yeah, that's why the lyrics should not be judged based on the translation "/

agree... some songs are just better in their raw format.... its enjoyable that way...




#12 mofosplz

mofosplz

    KPOP SJW

  • Member
  • PipPipPip
  • 643 posts

Posted 14 June 2013 - 07:41 PM

lol thanks for sharing

:derp:

 

lol you're welcome

:derp: ♥




#13 AReed

AReed

    Anti-Hero

  • Banned
  • PipPip
  • 267 posts

Posted 14 June 2013 - 07:41 PM

I guess some of those lyrics are pretty good for a kpop group member. 

 

Coming from someone that listens to rap/hip hop.




#14 Sue21

Sue21

    Global Superstar

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 6,889 posts

Posted 14 June 2013 - 07:42 PM

·       I AM THE BEST (Japanese Ver.) 110624
http://youtu.be/DuZvSi7LlYE?t=2m10s
It's 2 in the morning
Erbody's getting freaky
This beats bumping loud
But this boy keeps talking
I can't really hear him
But I think he's saying he loves me
Put a number on this paper
But I thow like a frisbee huh?

 

 

She was responsible for this mess?  :omgwtf:




#15 Girls'Generation

Girls'Generation

    Superstar

  • New Member
  • PipPipPipPip
  • 4,461 posts

Posted 14 June 2013 - 07:45 PM

seems like basic bullshit.

and people claim she's such a good rapper and better than nicki minaj?? 

 

tumblr_m19sn2wsTK1qltuf1o1_r1_500.gif




#16 mofosplz

mofosplz

    KPOP SJW

  • Member
  • PipPipPip
  • 643 posts

Posted 14 June 2013 - 07:47 PM

She was responsible for this mess?   :omgwtf:

 

Yeah no one is proud of that one XD

The Leaders was BAMF tho  :datass:




#17 Meth Krystal

Meth Krystal

    ?????????

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 19,531 posts

Posted 14 June 2013 - 07:49 PM

seems like basic bullshit.
and people claim she's such a good rapper and better than nicki minaj??

http://28.media.tumblr.com/tumblr_m19sn2...

So basic that your faves could do better right?

nope.

#pray4tarashorriblerappers


#18 soshi.mp3

soshi.mp3

    (*・_・)ノ⌒*

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 3,912 posts

Posted 14 June 2013 - 07:56 PM

gosh no !

 

CL no baby 

 

just keep working harder




#19 Girls'Generation

Girls'Generation

    Superstar

  • New Member
  • PipPipPipPip
  • 4,461 posts

Posted 14 June 2013 - 07:59 PM

So basic that your faves could do better right?

nope.

#pray4tarashorriblerappers

 

My faves >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> CL in every way possible.

T-ara's horrible rappers? You mean Eunjung?

tumblr_m8cjd9Oh311rzv8wqo4_250.gif

 

do your research before commenting. #pray4CLandhershittysolo




#20 mofosplz

mofosplz

    KPOP SJW

  • Member
  • PipPipPip
  • 643 posts

Posted 14 June 2013 - 08:00 PM

No bashing other groups in here or I'm calling the mods XD

 

I'm not spreading CL hate here, or hate on anyone else's bias groups, and neither should you







Up, Up and Away!