Jump to content
Forums Rules Staff Themes Leaderboard Quick Links Clubs Awards Member Shop OH! Press

Recommended Posts

Lee Seunghwan | 이승환
y0WJz5e.png

Birthdate : May 20, 2000
Height / Weight : 178cm / 66kg
Position : Vocal, dance

Trainee for 2 years and 9 months (as of June 2020)
Former member of the dance group Un.Formance
Under19 final rank : 8th (ep 14)
Former member of 1THE9

Individual thread

 

Song Byunghee | 송병희
spacer.png

Birthdate : May 4, 2001
Height / Weight : 182cm / 66kg
Position : Vocal, dance

Trainee for 3 years and 9 months (as of June 2020)
Under19 final rank : 14th (ep 14)

 

Lim Jimin | 임지민
spacer.png

Birthdate : May 22, 2001
Height / Weight : 178cm / 59kg
Position : Vocal, dance

Trainee for 3 years and 6 months (as of June 2020)
SOPA student
From Gimhae
The Fan final rank : 3rd
Solo debut on May 12, 2019

Debut single "MINI" : Loveholic
2nd single "YOUTH" : WHO, YOU? / WHO, YOU? (Performance ver)

 

Jeon Doyeom | 전도염
nhFp4Jt.png

Birthdate : February 21, 2002
Height / Weight : 173cm / 55kg
Position : Dance

Trainee for 2 years and 7 months (as of June 2020)
Former Chumjaeng.i Daejeon Academy student
Under19 final rank : 1st (ep 14)
Former member of 1THE9

 

Jung Jinsung | 정진성
3Yxxjfq.png

Birthdate : March 31, 2002
Height / Weight : 175cm / 59kg
Position : Vocal, dance

Trainee for 3 years and 8 months (as of June 2020)
Under19 final rank : 2nd (ep 14)
Former member of 1THE9

 

 

Official links

Twitter / Instagram / Fancafe
Jimin twitter / Jimin's staff twitter / Jimin instagram

 

Edited by pouet
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

MASTERLIST ☆

 

☆ UNDER19 (Seunghwan, Byunghee, Doyeom, Jinsung)

Spoiler

 

 

 ☆ The Fan (Jimin)

Spoiler

 

 

 ☆ XIX (Seunghwan, Doyeom, Jinsung)

Spoiler

 

 
☆ MINI
(Jimin)

Spoiler

 

 
☆ Blah Blah (Seunghwan, Doyeom, Jinsung)

Spoiler

 

 
☆ YOUTH (Jimin)

Spoiler

 

 
☆ PlayM Boys

Spoiler

 

 

Edited by best of you

Share this post


Link to post
Share on other sites

LEE SEUNGHWAN LOOKING LIKE A FUCKING MEAL

I KNOOOOW OMGG LOEN ALWAYS HAVE GOOD TRAINEES IM SHOCKED....

 

and he seems to be super popular so far (same for jinsung)

 

 

Sis we Going FAVE boys?

we going :airplane emoji:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I clicked out curiosity (because I liked Fave girls too) and the first one is legit /beautiful/

This is gonna be such a visual group tbh

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

DqPfB0ZVAAA4pOm.jpg

 

is it just me or this guy has a look a like idol??? 

 

yeah he kinda has typical flower boy visuals hehe

 

 

I clicked out curiosity (because I liked Fave girls too) and the first one is legit /beautiful/

This is gonna be such a visual group tbh

yess he's so hot rlytearpls.png hopefully fave dont fuck them up as much as they fucked up with the girls

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah he kinda has typical flower boy visuals hehe

 

 

yess he's so hot rlytearpls.png hopefully fave dont fuck them up as much as they fucked up with the girls

 

Is he one of the contestants of under19? I'm 100% gonna support him for his godly visuals alone lmao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is he one of the contestants of under19? I'm 100% gonna support him for his godly visuals alone lmao

yep the 5 of them are on the show!

gotta wait for november 3 to see if the rumors about all of them being under fave are true though trollfaceplz.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep the 5 of them are on the show!

gotta wait for november 3 to see if the rumors about all of them being under fave are true though trollfaceplz.png

 

Omg I hope he makes the final line up tbh :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predebut Seunghwan

 

 

 

DqkSkkuVsAETjXB.png

DqkSlaAVAAMG_KV.png

DqctVBhX4AEKnVa.png

Dqb32nQUUAIuOvb.png

 

 

1st perf : center at the beginning

2nd perf : 1:55

3rd perf : he's on the far left @ 4:08

4th perf : center @ 8:20

5th perf : center @ 13:09

6th perf : center @ 15:23

7th perf : center @ 18:05

 

 

 

Predebut Doyeom

 

 

 

DqlG10JU8AAJh2y.png

DqlG2VKU0AA6IpD.png

DqlE446V4AU8Piq.png

DqlE446UcAAloOf.png

DqlE45HV4AEN_eW.png

 

center

5d6ea6d121c7837b0aeafbea32f72144_1531140

 

on the left

5d6ea6d121c7837b0aeafbea32f72144_1531140

 

 

Red shirt

 

 

Yellow shirt

 

 

Not the tall boy but the other one lol

 

 

 

He's a former C9 trainee

Edited by Carrott'
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

forgot to post the rest yesterday 0u0plz.png

 

Predebut Jinsung

 

 

DqkUPH5VAAAo7CC.png

DqmH-NYWwAYfpQH.png

DqmH99JXcAAsbp3.png

DqkUPcoUwAAhsd0.png

DqmH-xRX0AEsd7K.png

DqmH_HsWwAAe2QV.png

Dqmh4C0VAAAcEmG.png

DqksaQrU4AAg4Xq.png

 

 

Predebut Byunghee

 

 

DqkRzmKU4AEIWf_.png

DqkRytKVsAIq-Be.png

DqkR0zYU4AAqLfw.png

 

 

need to repost his audition video from fb smh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Starhill Boys = Fave Boys? Or are they different subsidiaries?

 

edit: they took it down lol

It was an interview with a member of FAVEBOYS called Lim Jimin. (It had no sound maybe that's why they took it down. Or they just let that video slip before it was supposed to be uploaded lol)

 

another edit: It's back up again and this time with audio xD

 

 

Edited by LeeGunhee has a big mouth
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Starhill Boys = Fave Boys? Or are they different subsidiaries?

 

edit: they took it down lol

It was an interview with a member of FAVEBOYS called Lim Jimin. (It had no sound maybe that's why they took it down. Or they just let that video slip before it was supposed to be uploaded lol)

 

https://www.youtube.com/watch?v=HEsunCRITSw

Yes, starhill is the name of the street Loen has their company

Share this post


Link to post
Share on other sites

apparently, this Lim Jimin guy already appeared on TV before




 


really wondering if he will be part of the starhill boys twitter cause FAVE also shared the video on the FAVE ENT twitter


Edited by Kim Boâ‚©on

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh girl what the fuck i wasnt expecting this loool

 

adding him to the op, i dont think loen is planning on debuting 564465 boygroups anyway

Share this post


Link to post
Share on other sites

I talked too fast they do have an instagram account ctfu https://www.instagram.com/fave_boys/

 

 

well

 

edit: starhill boys ig acc was deleted lol so theyre promoting starhill on twitter and fave on ig ok

Edited by Carrott'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Back to Top