Jump to content
Forums Rules Staff Themes Leaderboard Quick Links Clubs Awards Member Shop OH! Press
Lee

The Random Thought Thread

Recommended Posts

 

 

 

I miss old epik high

they're releasing a new album soon though :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I am obsessed with blues clues gifs today. This man is almost as perfect as this gif.

giphy.gif

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

i need to write my summer assignment essay. 6 days until school starts.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

umm someone buy me an iWatch and the new iPhone please. I will give you 10 won <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

I am conflicted on whether I should keep this username or change it to Logic.

 

I'm dying bc of this masterpiece tbh

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I pulled an all-nighter and what do you know, no school because it's too cold outside. ayyy

Share this post


Link to post
Share on other sites

this turtle looks so happy

B7XF7kjCcAAmeNv.jpg


It is not my book anymore~ ...it is a# mess
1421282203951.jpg

med school?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh , how would you know?

It was micro book , yeah I'm on my 2nd year~

Just took a guess, after all the title of the chapter was "Healthcare Epidemiology".

 

Good luck though~ I've heard med school is hard af

Share this post


Link to post
Share on other sites

thank u~ it was the easiest chapter tho ^^ ...because it is just instructions but the school as a whole is  :donthinkso:

i don't know where to start ...this is the problem ...i have to finish lec notes of 52 lectures in 1 week!

med school needs strong mind & determination like t-ara  :lol:

lmfao I feel for you

 

But for real though, get off of OneHallyu and go study~  :imstupid:

Share this post


Link to post
Share on other sites

the amount of money I've considered spending on things with luhan's face on them is worrying

buy this  :imstupid:

 

KPOP-font-b-Miracles-b-font-In-December-

Share this post


Link to post
Share on other sites

i was gonna make it but then got lazy as fuck

lol I'm lazy too though. you should take a break from the count to 30 thread and make the san e thread instead tbh (:

Share this post


Link to post
Share on other sites

lmao this makes me wanna post there even more mUJAAJJAJAJAJAJA

tumblr_mz9mifDwDk1rxzp1no1_250.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

flopped my physics midterm, but i think i did well on my calc exam ayy

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Back to Top