Jump to content
Forums Rules Staff Themes Leaderboard Quick Links Clubs Awards Member Shop OH! Press

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

kuze

SHOULD I GET THE DURARARA LIGHT NOVELS?????

Recommended Posts

i know i can find it online but im willing to spend money on it if it's really good

 

should i??

Share this post


Link to post
Share on other sites

where is ur dp and sig from

dp: sick

sig: given

 

both are my favorite yaoi atm it's so good

Share this post


Link to post
Share on other sites

dp: sick

sig: given

 

both are my favorite yaoi atm it's so good

 

THANK YOU KUZE rlytearpls.png

i can't sick is by one of my fave authors fish memory strikes again

Share this post


Link to post
Share on other sites

THANK YOU KUZE rlytearpls.png

i can't sick is by one of my fave authors fish memory strikes again

np anything for a fellow bl enthusiast

 

i never knew the author had other works im a flop ;-;

 

im gonna go read fish memory now ~

Share this post


Link to post
Share on other sites

np anything for a fellow bl enthusiast

 

i never knew the author had other works im a flop ;-;

 

im gonna go read fish memory now ~

 

NO I MEANT I HAVE A FISH MEMORY IT'S NOT A MANGA

Share this post


Link to post
Share on other sites

NO I MEANT I HAVE A FISH MEMORY IT'S NOT A MANGA

 

 

ASDFJHSDHJFKJDF

NO I MEANT I HAVE A FISH MEMORY IT'S NOT A MANGA

I WAS SEARCHING IT AND GOT SO CONFUSED BC IT WASNT THERE JSKDHSDF

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow sick and given??? ur a person with cultured bl taste

anyways, i think if you watch the anime you sorta get the whole story, but i bought the first two volume of the light novels just because lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

ASDFJHSDHJFKJDF

 

I WAS SEARCHING IT AND GOT SO CONFUSED BC IT WASNT THERE JSKDHSDF

 

 

I CAN'T

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow sick and given??? ur a person with cultured bl taste

anyways, i think if you watch the anime you sorta get the whole story, but i bought the first two volume of the light novels just because lol

omo thank you are you another bl enthusiast? wohndaemote.png

yeah i watched the anime halfway but stopped cuz i was worried that the anime mightve left parts out from the light novel and im still not sure if i should get them or not

 

I CAN'T

I FEEL LIKE BOO BOO THE FOOL

Share this post


Link to post
Share on other sites

omo thank you are you another bl enthusiast? wohndaemote.png

yeah i watched the anime halfway but stopped cuz i was worried that the anime mightve left parts out from the light novel and im still not sure if i should get them or not

 

I FEEL LIKE BOO BOO THE FOOL

 

lmao yes

 

i don't wanna say i'm bl trash but the majority of what i've read are bl series

Share this post


Link to post
Share on other sites

omo thank you are you another bl enthusiast? wohndaemote.png

yeah i watched the anime halfway but stopped cuz i was worried that the anime mightve left parts out from the light novel and im still not sure if i should get them or not

 

I FEEL LIKE BOO BOO THE FOOL

 

its ok i should have worded myself better i can't ajfnam

Share this post


Link to post
Share on other sites

I would recommend reading it online first (tho I had a hard time finding them) then deciding to buy them later on. But the light novels do go more in depth with character development and such.

Share this post


Link to post
Share on other sites

its ok i should have worded myself better i can't ajfnam

no worries!

 

lmao yes

 

i don't wanna say i'm bl trash but the majority of what i've read are bl series

oo do you have any good bls to recommend?

 

I would recommend reading it online first (tho I had a hard time finding them) then deciding to buy them later on. But the light novels do go more in depth with character development and such.

that seems like a good idea thank u!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

no worries!

 

oo do you have any good bls to recommend?

 

that seems like a good idea thank u!!

 

o idk what you've already read so idk what to recommend. lemme know if you've read any of these before

 

ongoing:

 

 

 

acid town

blue sky complex

caste heaven (trigger warnings!!!)

escape journey

hadakeru kaibutsu

hanakoi tsurane

harukaze no etranger

hinekure chaser

hitorijime my hero

itoshi no nekokke

koimonogatari

kuchizuke wa uso no aji

omairi desu yo

shiawase gohan - maki to hanazawa

tadaima, okaeri (abo verse)

tourou no ori

 

 

 

 

completed:

 

 

 

 

23:45

500-nen no itonami

aka no theatre

akihabara fall in love

bokura no negai

cello mellow

doukyuusei

doushitemo furetakunai

eigyou ni-ka

endou-kun no kansatsu nikki

gelateria supernova

ginza neon paradise

gosan no heart

hana no miyako de

hana nomi zo shiru

hana to usagi

honey sour flavor

hoppe ni himawari

houkago edge

hybrid child

i hate

irony dress ni sayonara

itadakimasu, gochisousama

itoshi no mirai-kun

itou-san

jackass!

joou to shitateya

kashikomarimashita, destiny (abo verse)

kataomoi to parade

katekyo

kichiku, encount

kikoeru

kocchi muite, ai

kono ore ga omae naka suki na wakenai

kowagaranaide, soba ni ite

kurayami ni strobe

kurui naku no wa boku no ban (abo verse)

links

lonely to organdy

mahoroba days

michiru heya

minori no te

mods

mou ichido, nandodemo

negative-kun to positive-kun

neon sign amber

number call

occupation to beloved

owaranai fukou ni tsuite no hanashi

pornographer

renai ruby no tadashii furikata

rift

romantic joutou (abo verse)

rouge

sabita yoru demo koi wa sasayaku

sayonara, itoshi no my friend

sekai wa kimi de mawatteru

slow starter

sorenari ni shinken nan desu

sotsugyousei

tadoru yubi

tamayura

tomodachi ijou no koto, shitai

totally captivated

umibe no etranger

void

yatamomo

yondaime ooyamato tatsuyuki

 

 

 

 

i'm sorry this is such a long list lol. a lot of these are just feel-good manga that i enjoyed, but there are some with substantial plot as well. there are obviously more that i missed but haven't gotten into them yet

Share this post


Link to post
Share on other sites

o idk what you've already read so idk what to recommend. lemme know if you've read any of these before

 

ongoing:

 

 

 

acid town

blue sky complex

caste heaven (trigger warnings!!!)

escape journey

hadakeru kaibutsu

hanakoi tsurane

harukaze no etranger

hinekure chaser

hitorijime my hero

itoshi no nekokke

koimonogatari

kuchizuke wa uso no aji

omairi desu yo

shiawase gohan - maki to hanazawa

tadaima, okaeri (abo verse)

tourou no ori

 

 

 

 

completed:

 

 

 

 

23:45

500-nen no itonami

aka no theatre

akihabara fall in love

bokura no negai

cello mellow

doukyuusei

doushitemo furetakunai

eigyou ni-ka

endou-kun no kansatsu nikki

gelateria supernova

ginza neon paradise

gosan no heart

hana no miyako de

hana nomi zo shiru

hana to usagi

honey sour flavor

hoppe ni himawari

houkago edge

hybrid child

i hate

irony dress ni sayonara

itadakimasu, gochisousama

itoshi no mirai-kun

itou-san

jackass!

joou to shitateya

kashikomarimashita, destiny (abo verse)

kataomoi to parade

katekyo

kichiku, encount

kikoeru

kocchi muite, ai

kono ore ga omae naka suki na wakenai

kowagaranaide, soba ni ite

kurayami ni strobe

kurui naku no wa boku no ban (abo verse)

links

lonely to organdy

mahoroba days

michiru heya

minori no te

mods

mou ichido, nandodemo

negative-kun to positive-kun

neon sign amber

number call

occupation to beloved

owaranai fukou ni tsuite no hanashi

pornographer

renai ruby no tadashii furikata

rift

romantic joutou (abo verse)

rouge

sabita yoru demo koi wa sasayaku

sayonara, itoshi no my friend

sekai wa kimi de mawatteru

slow starter

sorenari ni shinken nan desu

sotsugyousei

tadoru yubi

tamayura

tomodachi ijou no koto, shitai

totally captivated

umibe no etranger

void

yatamomo

yondaime ooyamato tatsuyuki

 

 

 

 

i'm sorry this is such a long list lol. a lot of these are just feel-good manga that i enjoyed, but there are some with substantial plot as well. there are obviously more that i missed but haven't gotten into them yet

wow that is a lot

 

but thats good cuz ive been wanting to binge on some manga anyways

 

thanks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I've been meaning to read the light novels but I haven't gotten around to it yet. I think there's some links online you can find to read it first but I've also heard a lot of good reviews about the light novel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Back to Top