Jump to content

×

Search Engine

Advanced Search


Photo

In Prison Playbook, Seungyoon's character is a Dahyun stan!!!


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
27 replies to this topic

#1 HugeBoi Minos Wife

HugeBoi Minos Wife

    #EVERYD4Y

  • Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 29,863 posts

Posted 07 December 2017 - 04:32 AM (Edited by HugeBoi Minos Wife, 07 December 2017 - 04:35 AM.)

Prison Playbook tvN's latest hit drama about prison life and Seungyoon is in it. I cannot with this ajahajdkhgddksh just watch
He freaking got a watch with her face on it. Park Haesoo's character fucked up while assembling it and look at Seungyoon's reaction...he was ready to fight lmao

Here it is
Twice fanboys are shaking!!

Also remember when this happened on njttw4
Winner Twice bias confirmed: it's Dahyun!


#2 Minatozaki Sana

Minatozaki Sana

    Salute to Sana

  • Banned
  • PipPipPip
  • 661 posts

Posted 07 December 2017 - 04:37 AM

Dahyun is so RELEVANT. Dab her impact.


#3 Catlixle

Catlixle

    Hey Sach

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 5,365 posts

Posted 07 December 2017 - 04:39 AM

HAHAHAHA THAT DAHYUN WATCH THO




#4 MochaLatte

MochaLatte

    Star

  • Member
  • PipPipPip
  • 1,821 posts

Posted 07 December 2017 - 04:43 AM (Edited by MochaLatte, 07 December 2017 - 04:44 AM.)

Prison Playbook tvN's latest hit drama about prison life and Seungyoon is in it. I cannot with this ajahajdkhgddksh just watch

He freaking got a watch with her face on it. Park Haesoo's character fucked up while assembling it and look at Seungyoon's reaction...he was ready to fight lmao

Here it is
Twice fanboys are shaking!!

Also remember when this happened on njttw4
Winner Twice bias confirmed: it's Dahyun!

 

guess they figured why not have a BIG3 union?? with Seungyoon from YG, Krystal from SM,... they needed someone from JYP so might as well be Dahyun?? LOL




#5 Rosieღ

Rosieღ

    ✮ STAN ATEEZ ✮ Legends in the making ✮

  • Member
  • PipPipPip
  • 2,082 posts

Posted 07 December 2017 - 04:43 AM

AWWW YOON LOOKS SO CUTE IN THAT HAIR
I need to watch this drama soon


#6 LaJetée

LaJetée

    Global Superstar

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 6,351 posts

Posted 07 December 2017 - 04:47 AM

All this TwicexWinner content and yet so few actual interactions, the universe is mocking me

2eXWRui.gif




#7 sasameyuki

sasameyuki

    Superstar

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 3,738 posts

Posted 07 December 2017 - 04:48 AM

taste




#8 HugeBoi Minos Wife

HugeBoi Minos Wife

    #EVERYD4Y

  • Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 29,863 posts

Posted 07 December 2017 - 04:49 AM

guess they figured why not have a BIG3 union?? with Seungyoon from YG, Krystal from SM,... they needed someone from JYP so might as well be Dahyun?? LOL

SMART. I was kinda shook tho. Winner likes Twice so Yoon being a Dahyun Stan in the drama made sense lol and the watch is just so funny, only hardcore fanboys would do that :lol: and the fact they did this while in prison made everything funnier :lol:


#9 SanaWanna

SanaWanna

    Superstar

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 2,870 posts

Posted 07 December 2017 - 04:49 AM

Need that watch...so bad...




#10 tuliphiccups

tuliphiccups

    Superstar

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 2,822 posts

Posted 07 December 2017 - 04:51 AM

that's cute omg

i love legends stanning each other




#11 HugeBoi Minos Wife

HugeBoi Minos Wife

    #EVERYD4Y

  • Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 29,863 posts

Posted 07 December 2017 - 04:52 AM

All this TwicexWinner content and yet so few actual interactions, the universe is mocking me
https://i.imgur.com/2eXWRui.gif...

Their time will come :lol: I actually feel like it's gonna happen soon, they've been bopping to each other songs, we got Mino-Sana on master key and Seungyoon now got a Dahyun watch lmao it's only a matter of time...


#12 llamaswag

llamaswag

    #TheLlamaMovement Supporter

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 12,546 posts

Posted 07 December 2017 - 05:06 AM (Edited by llamaswag, 07 December 2017 - 05:07 AM.)

The amount of Twice featuring in all those dramas hahaha
All of them could consider as an actress already lol


#13 katt

katt

    ❥ my wife is my life

  • Hall OH Fame
  • 12,774 posts

Posted 07 December 2017 - 05:07 AM

Deaaaad at her face on the watch

A true fanboy




#14 Yuuki

Yuuki

    #EXITSQUAD

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 12,002 posts

Posted 07 December 2017 - 06:02 AM

Lmao, your prison life wasn't that bad and lonely with your idol beside you......even it's just a picture or poster :hurr: :happy:


#15 MyouiJeongnam

MyouiJeongnam

    Senior Idol

  • Member
  • PipPipPip
  • 526 posts

Posted 07 December 2017 - 06:53 AM

Need that watch...so bad...

^^

I want Mina version rlytearpls.png




#16 yeoleeda

yeoleeda

    꽃이 가득한 소녀

  • Member
  • PipPipPip
  • 1,351 posts

Posted 07 December 2017 - 07:07 AM

he's cute


#17 pastelcake

pastelcake

    ~Twice's Guardian : Savage team~ Moon Snow

  • Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 23,943 posts

Posted 07 December 2017 - 07:18 AM

and he likes RV right lol
And yas for another Twice related in.dramas


#18 HugeBoi Minos Wife

HugeBoi Minos Wife

    #EVERYD4Y

  • Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 29,863 posts

Posted 07 December 2017 - 07:30 AM

and he likes RV right lolAnd yas for another Twice related in.dramas

Yes he stans them since they debuted. The hardcore Once is definitely Mino but Winner as a whole likes Twice, they always bop to their songs, especially Cheer up :)


#19 pastelcake

pastelcake

    ~Twice's Guardian : Savage team~ Moon Snow

  • Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 23,943 posts

Posted 07 December 2017 - 07:34 AM

Yes he stans them since they debuted. The hardcore Once is definitely Mino but Winner as a whole likes Twice, they always bop to their songs, especially Cheer up :)

Yeah I'm watching many of their shows, currently Youth Over Flower..love it.

Twice also huge fan of Really Really, you can see their reaction on fancams. there are full fancam but no sound

Mino should meet more Twice members, he met Sana on Master Key and it was cute


#20 HugeBoi Minos Wife

HugeBoi Minos Wife

    #EVERYD4Y

  • Member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 29,863 posts

Posted 07 December 2017 - 07:44 AM

Yeah I'm watching many of their shows, currently Youth Over Flower..love it.
Twice also huge fan of Really Really, you can see their reaction on fancams. there are full fancam but no sound
Mino should meet more Twice members, he met Sana on Master Key and it was cute


Yep the second tweet in my OP is actually an entire Twice-Winner thread lol she compiled every interaction that could exist between both groups including them covering each other songs. I know Momo really likes RR and they covered it a few time. I actually want them all to be on a show, it would be cute af. Mino-Sana are actually similar, so random and funny :lol:





Up, Up and Away!