Jump to content


Photo
Event

TWICE’s Chaeyoung wows fans with her sexy stage outfit

twice chaeyoung kpop outfit

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
21 replies to this topic

#1 Her

Her

    ☽ ʙᴀʙᴇ ☾

  • New Member
  • PipPipPip
  • 769 posts

Posted 12 January 2017 - 12:40 AM

She looks so damn good! tumblr_inline_o2icct6o3A1tnv24g_500.gif

 

Spoiler

:lub:




#2 acupofgalaxy

acupofgalaxy

    Your Favorite Chestnut

  • New Member
  • PipPipPip
  • 1,812 posts

Posted 12 January 2017 - 12:45 AM

WonderTwice must be having breathing problems right now.




#3 Haze

Haze

    ᴛʜᴏᴛ7 ᴛʀᴀsʜ ❙❙❚❘

  • Member
  • PipPipPip
  • 2,282 posts

Posted 12 January 2017 - 12:46 AM

she's gorgeous  :la: 

 




#4 Haowl

Haowl

    Star

  • Member
  • PipPipPip
  • 2,322 posts

Posted 12 January 2017 - 12:55 AM

:la:  :la:  :la:  :la:

 

she's gorgeous  :la: 

 

 




#5 DarlingII

DarlingII

    I solemnly swear that I am up to no good

  • Member
  • PipPipPip
  • 1,284 posts

Posted 12 January 2017 - 12:58 AM

Cute, and Tzuyu looks really cute




#6 twiceforever

twiceforever

    Star

  • Member
  • PipPipPip
  • 1,131 posts

Posted 12 January 2017 - 01:00 AM

look at my bias my baby tiger is grown up..chaeng please done grown so fast she always wow me with her visual  :chu:




#7 +++

+++

    Star

  • Member
  • PipPipPip
  • 1,298 posts

Posted 12 January 2017 - 01:03 AM

why do you need to put in a spoiler?

 

and idk... she looks ok... same as usual.  Tzuyu tho... wow!




#8 Sanalove

Sanalove

    Legend

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 11,848 posts

Posted 12 January 2017 - 01:05 AM

Tzuyu really stole my attention in those pics.




#9 jeongcrushed

jeongcrushed

    bye ~ blue 🎶

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 2,522 posts

Posted 12 January 2017 - 01:28 AM (Edited by jeongcrushed, 12 January 2017 - 01:28 AM.)

If just she throws away that disgusting fishnet it would be perfect, I don't get the charms of fishnet. Just how?  :imstupid:

 

 

And why every post mentioning Tzuyu here got negged? Lmfao :har:




#10 OnlyJihyo

OnlyJihyo

    Star

  • Member
  • PipPipPip
  • 1,442 posts

Posted 12 January 2017 - 02:15 AM

my beautiful, talented cub  :rlytearpls:  :chu:  even in her appreciation threads, she isn't appreciated, how sad tbh. anticipate this girl cuz she gonna shook the shit out of everyone  :dave:




#11 Smilers

Smilers

    ❤️

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 5,234 posts

Posted 12 January 2017 - 02:18 AM

Yasss sex it ahp! :ilove:


#12 KnottyBalloon

KnottyBalloon

    ♛ Son Chaeyoung ♛

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 3,505 posts

Posted 12 January 2017 - 02:23 AM

This fucking thread was made for Chaeyoung stop naming other members  :hoplz: 




#13 OnlyJihyo

OnlyJihyo

    Star

  • Member
  • PipPipPip
  • 1,442 posts

Posted 12 January 2017 - 02:51 AM

If just she throws away that disgusting fishnet it would be perfect, I don't get the charms of fishnet. Just how?  :imstupid:

 

 

And why every post mentioning Tzuyu here got negged? Lmfao :har:

 

i downvoted those posts! yours too. cuz this is an appreciation thread for Chaeyoung.




#14 jeongcrushed

jeongcrushed

    bye ~ blue 🎶

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 2,522 posts

Posted 12 January 2017 - 03:47 AM (Edited by jeongcrushed, 12 January 2017 - 03:49 AM.)

i downvoted those posts! yours too. cuz this is an appreciation thread for Chaeyoung.

Oh~~ so we can't appreciate others in one specific person appreciation thread. If the pictures contained Chaeyoung alone and suddenly I mentioned Tzuyu, then I get why the needs to neg. Or if I just appreciate Tzuyu while downgrading Chaeyoung. Ain't did both, just mentioned the ugly fishnet, yet~~  :dave:

 

 Negs all you want, don't mind it. So funny~  :lol:  :)




#15 Radaphe

Radaphe

    Star

  • Member
  • PipPipPip
  • 2,222 posts

Posted 12 January 2017 - 05:01 AM

She's growing up too fast. Stahhaapp!1! :derp:


#16 me you me now

me you me now

    🚬

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 2,965 posts

Posted 12 January 2017 - 05:43 AM (Edited by Lost Kitten, 12 January 2017 - 05:46 AM.)

my pretty chaeng~

she can look cute and fierce/chic!

raw

download.jsp?FileID=33750523Uz84dqx.gif




#17 kpopstan

kpopstan

    Long-term Trainee

  • Member
  • Pip
  • 53 posts

Posted 12 January 2017 - 06:27 AM

She is so underrated. She deserves so much more.




#18 Solarionic

Solarionic

    Star

  • Member
  • PipPipPip
  • 1,898 posts

Posted 12 January 2017 - 06:49 AM

She looks so cute!




#19 iamastar

iamastar

    Star

  • Member
  • PipPipPip
  • 2,319 posts

Posted 12 January 2017 - 06:51 AM

My babbbbbyy


#20 minari22

minari22

    Superstar

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 3,450 posts

Posted 12 January 2017 - 06:53 AM

:shock:  :rlytearpls:







Up, Up and Away!