Jump to content
Forums Rules Staff Themes Leaderboard Quick Links Clubs Awards Member Shop OH! Press
Lee

The SHINee World - SHINee's Official Thread - Forever with Jonghyun

Recommended Posts

omg finally a new home !!!!!

is this place gonna be permanent now? :D

 

^ nvm :l

 

I mean that it is permanent only as such a place can be. No shifts planned, if that's what you ask.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi to all..

 

 

what do u think over this style?

 

946318_520041964725873_120740504_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Why not ask the previous OP for help?

 

Mel better find her way here!!! 

 

hi to all..

 

 

what do u think over this style?

 

946318_520041964725873_120740504_n.jpg

 

damn....

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi to all..

 

 

what do u think over this style?

 

946318_520041964725873_120740504_n.jpg

Don't like the shoes.

 

Mel better find her way here!!! 

She should since she's on twitter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm here...

Now I gotta go remember what I wrote in my about me page <_<

 

*stretches legs* Nice place here.

 

OPPA!!! I was worried we weren't gonna find you T_T

you kinda need a twitter you know <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Don't like the shoes.

 

She should since she's on twitter.

 

if she doesnt ima cut her

have you seen Onew's harem yet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mean that it is permanent only as such a place can be. No shifts planned, if that's what you ask.

 

i just hope we remember to save as much as we can this time -_-

 

So have been my pants.

 

you and your pants are welcome <3

  • Like 3
  • Dislike 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Don't like the shoes.

 

 you dislike ONLY the shoes?? i dislike the whole style.. 

 

but Minho here is more than sugar  :wub:

 

942457_597238390301060_16210355_n.jpg

 

i love this pic so much!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm here...

Now I gotta go remember what I wrote in my about me page <_<

 

 

OPPA!!! I was worried we weren't gonna find you T_T

you kinda need a twitter you know <_<

 

 

Mel!!!!! Do you still have the Onew's harem stuff saved?

can you help me with his thread please?  :)

i just hope we remeber to save as much as we can this time -_-

 

 

you and your pants are welcome <3

 

Luna!!!!! :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow finally found it !! my favorite lurk place :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow finally found it !! my favorite lurk place :P

 

wae lurk when you can join and perv?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi to all..

 

 

what do u think over this style?

 

946318_520041964725873_120740504_n.jpg

The only thing I like is his hairy legs... -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites

if she doesnt ima cut her

have you seen Onew's harem yet?

lol she's here already.

 

Not yet.

 

 you dislike ONLY the shoes?? i dislike the whole style.. 

 

but Minho here is more than sugar  :wub:

 

942457_597238390301060_16210355_n.jpg

 

i love this pic so much!

Just the shoes. The rest is not bad.

Better than Minho's shirt which I've seen a thousand times.

 

He's cute ^^.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mel!!!!! Do you still have the Onew's harem stuff saved?

can you help me with his thread please?  :)

 

Luna!!!!! :wub:

I have nothing saved bb T_T

Btw if no one has yet I'm gonna go do the Jonghyun thread? Is it ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Luna!!!!! :wub:

 

freaked bby!!!11!1

 

tumblr_inline_mm8ox3E4cn1qc6qjz.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol she's here already.

 

Not yet.

 

Just the shoes. The rest is not bad.

Better than Minho's shirt which I've seen a thousand times.

 

He's cute ^^.

 

get ur butt in the thread!!

 

I have nothing saved bb T_T

Btw if no one has yet I'm gonna go do the Jonghyun thread? Is it ok?

 

oh ok. thanks anyway

go ahead and make one!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wae lurk when you can join and perv?

 

:lol:  true enough

Share this post


Link to post
Share on other sites


 


SHINee's best live performance of the year, seriously! ♥


 


It was sooo good! :wub:


Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm starting a petition to make them perform Evil live.

Please support my endeavor mahni mahni jusaeyo 

oKBcGma.gif

 

link me this petition please  -_-

i will sign it pronto

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm starting a petition to make them perform Evil live.

Please support my endeavor mahni mahni jusaeyo 

oKBcGma.gif

 

couple this with Like a Fire and Excuse Me Miss and i will give you my body

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm starting a petition to make them perform Evil live.

Please support my endeavor mahni mahni jusaeyo 

oKBcGma.gif

 

You have my support. But I actually want them to perform every Chapter 2 song live, they're all so good  :wub:

 

tumblr_mm7zalhvJ41rs42ppo1_250.gif tumblr_mm7zalhvJ41rs42ppo2_r1_250.gif

 

Onew getting revenge  :lol:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Back to Top