Jump to content
Forums Rules Staff Themes Leaderboard Quick Links Clubs Awards Member Shop OH! Press

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

The Jany

GINTAMA live action unveils main casts

Recommended Posts

Oguri Shun as Gintoki

Co-q2WsUsAAMDuB.jpg

 

Suda Masaki as Shinpachi

Co-qxziUMAEbskL.jpg

 

Hashimoto Kanna as Kagura

Co-qy7JUMAEpyzr.jpg

 

Nagasawa Masami as Shimura Tae

Co-rdcZVUAEIV3Y.jpg

 

Okada Masaki as Katsura Kotaro

Co-r010VUAA1J8I.jpg

 

Yoshizawa Ryo as Okita Shougo

Co-r1tkUkAAOgUu.jpg

 

Yagira Yuya as Hijikata Toshiro

Co-tCK5VMAEWLp5.jpg

 

Muro Tsuyoshi as Hiraga Gengai

Co-tDOpUIAAei4R.jpg

 

Nakamura Kankuro as Kondo Isao

Co-tESrUkAAMFwC.jpg

 

 

(source)

 

not really a fan of gintama but I'll probably watch just to see how versatile Suda can be. Also Hashimoto Kanna as Kagura was a big surprise

Share this post


Link to post
Share on other sites

i think Gintama is the only anime that i wouldn't be bored/mad with filler episodes.

hoping it would be good.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Who's going to play Elizabeth though?!! :O

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG WUT 

 

 

 

 

Co-qy7JUMAEpyzr.jpg

 

Totally wasn't expecting this

 

 

The Gintama characters are all pretty much crazy, idk how they're gonna pull this off  :har:

Share this post


Link to post
Share on other sites

do you know how many times i tried to watch this anime it was not my cup of tea, but i like the cast so i may give the live action a try.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I don't know any of these actors, but I do watch Gintama. Oguri Shun guy does look like Gintama with that hair.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmmm...I still think it's going to be a mess. 

Gintama is best left to being animated for all the crazy shit that goes on in there

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm just gonna watch this because of Kanna... lowered expectation though....

Share this post


Link to post
Share on other sites

tumblr_obm52vjQPc1rv8mpzo1_400.jpg

tumblr_obm52vjQPc1rv8mpzo4_540.jpg

tumblr_obm52vjQPc1rv8mpzo2_400.jpg

tumblr_obm52vjQPc1rv8mpzo3_400.jpg

tumblr_obm52vjQPc1rv8mpzo5_400.jpg

tumblr_obm52vjQPc1rv8mpzo7_540.jpg

tumblr_obm52vjQPc1rv8mpzo6_400.jpg

tumblr_obm52vjQPc1rv8mpzo8_400.jpg

tumblr_obm52vjQPc1rv8mpzo9_540.jpg

 

It's gonna be trippy to hear Gintoki's voice in the live action when I'm so used to Sugita. Oguri Shun has kind of a boyish voice. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A live action of this ia gonna be so rough...

 

Sent from my LG-D690 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Back to Top