Jump to content


Photo

The Official Yamazaki Kento (山﨑賢人) Thread

yamazaki kento yamazaki kento

  • Please log in to reply
321 replies to this topic

#241 Paopu Fruit

Paopu Fruit

    Star

  • Member
  • PipPipPip
  • 1,410 posts


Posted 31 October 2016 - 05:28 PM

welcome to the thread

please watch it its worth it to watch i ship the leads :rlytearpls: :rlytearpls: :rlytearpls: :ahmagah: :ahmagah: :ahmagah:

Thank you!! And I'll definitely watch it this weekend :')
  • 0


#242 Rimi

Rimi

    🌸🌹박형식's Wifey🌹🌸

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 18,552 posts
  • Location✿♡⭐周子瑜⭐쯔위⭐Tzuyu's Home&Sosee Coffee Cafe in Tainan,Taiwan✿♡Married To Park Hyungsik/Ahn Minhyuk's Mansion⭐AinSoft Company♡✿


Posted 06 November 2016 - 09:52 AM

Thank you!! And I'll definitely watch it this weekend :')

its worth it promise :rlytearpls:


  • 0


#243 iluvia

iluvia

    Trainee

  • Member
  • Pip
  • 28 posts
  • Locationlighthouse

Posted 10 November 2016 - 02:24 AM

Hi~~ :)

First visit to J-Entertainment and straight to Kento thread :chu:

I want to ask about his movie, heroine something, I forget the title. Is it worth to watch? happy ending?

I saw him in japanese talk show, I dont know if he's nervous or he's a shy person but he's so cute :chu:  


  • 0


#244 Naya

Naya

    Senior Idol

  • Member
  • PipPipPip
  • 802 posts


Posted 10 November 2016 - 03:21 PM

Hi~~ :)

First visit to J-Entertainment and straight to Kento thread :chu:

I want to ask about his movie, heroine something, I forget the title. Is it worth to watch? happy ending?

I saw him in japanese talk show, I dont know if he's nervous or he's a shy person but he's so cute :chu:  

Welcome  :)

If by happy ending you mean that Kento gets the girl in the end then yes lol. I'm not the biggest fan of heroine shikkaku tbh, I find Kiritani Mirei's acting a bit too exaggerated and Kento's character kinda boring in this movie but it was a box office hit in Japan and overall I've heard positive comments so you could give it a shot...? For me it was worth it mostly because of Kento's beautiful face and his chemistry with Mirei lol

 

And yes he's a dork  :lol:

tumblr_odikjnrx971tihk59o5_400.giftumblr_odikjnrx971tihk59o3_400.gif

tumblr_odikjnrx971tihk59o2_400.giftumblr_odikjnrx971tihk59o8_400.gif

tumblr_odikjnrx971tihk59o7_400.giftumblr_odikjnrx971tihk59o6_400.gif

tumblr_odikjnrx971tihk59o1_400.giftumblr_odikjnrx971tihk59o4_400.gif

cr. :ahmagah:  (Not sure if these were already posted but since there's nothing new...)


  • 2


#245 Rimi

Rimi

    🌸🌹박형식's Wifey🌹🌸

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 18,552 posts
  • Location✿♡⭐周子瑜⭐쯔위⭐Tzuyu's Home&Sosee Coffee Cafe in Tainan,Taiwan✿♡Married To Park Hyungsik/Ahn Minhyuk's Mansion⭐AinSoft Company♡✿


Posted 14 November 2016 - 09:55 AM

Welcome  :)

If by happy ending you mean that Kento gets the girl in the end then yes lol. I'm not the biggest fan of heroine shikkaku tbh, I find Kiritani Mirei's acting a bit too exaggerated and Kento's character kinda boring in this movie but it was a box office hit in Japan and overall I've heard positive comments so you could give it a shot...? For me it was worth it mostly because of Kento's beautiful face and his chemistry with Mirei lol

 

And yes he's a dork  :lol:

https://67.media.tumblr.com/2864dcb565fb...https://66.media.tumblr.com/d5bf76e524e2...

https://66.media.tumblr.com/77673bce5376...https://67.media.tumblr.com/b3956d11cd9f...

https://67.media.tumblr.com/0a4a826e32c7...https://67.media.tumblr.com/886ea6d352d4...

https://66.media.tumblr.com/e08128c9374c...https://66.media.tumblr.com/9f584cc0fe8c...

cr. :ahmagah:  (Not sure if these were already posted but since there's nothing new...)

:rlytearpls:  :rlytearpls:  :rlytearpls:

 

senpai always cute

 

Hi~~ :)

First visit to J-Entertainment and straight to Kento thread :chu:

I want to ask about his movie, heroine something, I forget the title. Is it worth to watch? happy ending?

I saw him in japanese talk show, I dont know if he's nervous or he's a shy person but he's so cute :chu:  

welcome to the thread


  • 0


#246 damn krystal

damn krystal

    Star

  • Member
  • PipPipPip
  • 2,043 posts


Posted 14 November 2016 - 11:38 AM

Hi~~ :)

First visit to J-Entertainment and straight to Kento thread :chu:

I want to ask about his movie, heroine something, I forget the title. Is it worth to watch? happy ending?

I saw him in japanese talk show, I dont know if he's nervous or he's a shy person but he's so cute :chu:  

 

i only watched no longer heroine (?) for sakaguchi, but it was a very cute movie imo~


  • 0


#247 Rimi

Rimi

    🌸🌹박형식's Wifey🌹🌸

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 18,552 posts
  • Location✿♡⭐周子瑜⭐쯔위⭐Tzuyu's Home&Sosee Coffee Cafe in Tainan,Taiwan✿♡Married To Park Hyungsik/Ahn Minhyuk's Mansion⭐AinSoft Company♡✿


Posted 21 November 2016 - 10:23 PM

Movie: Hyouka Cast: Yamazaki Kento as Oreki Houtarou Hirose Alice as Chitanda Eru Roadshow: 2017 cr: http://www.cinematod...p/page/N0087714http://eiga.com/news/20161122/3/ http://www.crank-in....ovie/news/46672 https://mdpr.jp/cinema/1637854 http://www.cinra.net...20161122-hyouka http://news.walkerpl.../article/93297/

 

15192512_1458188060862425_2865893122064015192754_1458188110862420_1798360747616515203232_1458190950862136_78914682966500

 

15181210_10202352862700119_917948105222215107442_10202352862660118_5455654007357


  • 1


#248 Infinitea

Infinitea

    Superstar

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 3,312 posts


Posted 22 November 2016 - 01:26 AM

I AM SO BEHIND ON HIS STUFF BECAUSE OF SCHOOL  :cry: I haven't even been able to watch Wolf Girl and Black Prince. Is it like the anime? (I can't remember if someone discussed it before OTL)


  • 0


#249 icedcoffee

icedcoffee

    Star

  • Member
  • PipPipPip
  • 1,094 posts


Posted 22 November 2016 - 06:52 AM

I think of all the roles that Kento has had, the Hyouka character actually suits him the most.


  • 0


#250 Rimi

Rimi

    🌸🌹박형식's Wifey🌹🌸

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 18,552 posts
  • Location✿♡⭐周子瑜⭐쯔위⭐Tzuyu's Home&Sosee Coffee Cafe in Tainan,Taiwan✿♡Married To Park Hyungsik/Ahn Minhyuk's Mansion⭐AinSoft Company♡✿


Posted 22 November 2016 - 02:31 PM

I AM SO BEHIND ON HIS STUFF BECAUSE OF SCHOOL  :cry: I haven't even been able to watch Wolf Girl and Black Prince. Is it like the anime? (I can't remember if someone discussed it before OTL)

go watch it if you have time :rlytearpls:


  • 0


#251 Naya

Naya

    Senior Idol

  • Member
  • PipPipPip
  • 802 posts


Posted 27 November 2016 - 06:49 AM (Edited by Naya, 27 November 2016 - 06:50 AM.)

Finally they announced the Hyouka live-action, I remember hearing something about it months and months ago...

Get it Kento  :datass:

(I'm curious to see if he has more chemistry with Suzu or with her sister Alice lol)

 

 

Kento's 2017 calendar scans 

CyPex9uUcAADj3M.jpgCyPex9uVQAAek-2.jpgCyPfHzLUcAAL_Ih.jpg

CyPex8vVEAA8O2P.jpg

Spoiler

 

 

translated interview of Kento and Suzu for Your lie in April 

 

P.S. Did Kento forget he has an instagram account? lol. It's been ages since he last posted something  :rlytearpls:


  • 1


#252 Rimi

Rimi

    🌸🌹박형식's Wifey🌹🌸

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 18,552 posts
  • Location✿♡⭐周子瑜⭐쯔위⭐Tzuyu's Home&Sosee Coffee Cafe in Tainan,Taiwan✿♡Married To Park Hyungsik/Ahn Minhyuk's Mansion⭐AinSoft Company♡✿


Posted 21 December 2016 - 11:45 PM

Finally they announced the Hyouka live-action, I remember hearing something about it months and months ago...

Get it Kento  :datass:

(I'm curious to see if he has more chemistry with Suzu or with her sister Alice lol)

 

 

Kento's 2017 calendar scans 

https://pbs.twimg.com/media/CyPex9uUcAAD...https://pbs.twimg.com/media/CyPex9uVQAAe...https://pbs.twimg.com/media/CyPfHzLUcAAL...

https://pbs.twimg.com/media/CyPex8vVEAA8...

 

 

translated interview of Kento and Suzu for Your lie in April 

 

P.S. Did Kento forget he has an instagram account? lol. It's been ages since he last posted something  :rlytearpls:

:rlytearpls:  :rlytearpls:  :rlytearpls:  :ahmagah:  :ahmagah:  :ahmagah:

 

senpai soo handsome urgh


  • 0


#253 icedcoffee

icedcoffee

    Star

  • Member
  • PipPipPip
  • 1,094 posts


Posted 25 December 2016 - 08:35 AM

Thanks Naya for posting those scans!

Maybe he only updates his instagram account when he has something to promote?


  • 0


#254 Infinitea

Infinitea

    Superstar

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 3,312 posts


Posted 30 December 2016 - 02:01 AM

IT'S BEEN 20 YEARS, BUT I FINALLY WATCHED WOLF GIRL AND BLACK PRINCE! Kento  :rlytearpls:


  • 0


#255 Naya

Naya

    Senior Idol

  • Member
  • PipPipPip
  • 802 posts


Posted 01 January 2017 - 04:16 PM (Edited by Naya, 01 January 2017 - 04:17 PM.)

First picture of Kento from Jojo's bizarre adventure

C0RlwFPUsAUGJt7.jpg

That hair  :derp: Overall I think it looks pretty cool though...

 

Thanks Naya for posting those scans!

Maybe he only updates his instagram account when he has something to promote?

Yeah probably, but it's so frustrating lol

Especially considering he's the n1 most followed japanese male celebrity on instagram  :lol: we want your cute selfies Kento, come on

 

IT'S BEEN 20 YEARS, BUT I FINALLY WATCHED WOLF GIRL AND BLACK PRINCE! Kento  :rlytearpls:

Did you like it? It seems like people either love it or hate it


  • 0


#256 PLAY UGLY

PLAY UGLY

    They Call Me Baepsae

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 5,360 posts
  • Location💣Between all the Fandom WARS💣


Posted 01 January 2017 - 04:44 PM

First picture of Kento from Jojo's bizarre adventure
https://pbs.twimg.com/media/C0RlwFPUsAUG...
That hair :derp: Overall I think it looks pretty cool though...

Yeah probably, but it's so frustrating lol
Especially considering he's the n1 most followed japanese male celebrity on instagram :lol:we want your cute selfies Kento, come on

Did you like it? It seems like people either love it or hate it

Woah that hair!
  • 0


#257 Infinitea

Infinitea

    Superstar

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 3,312 posts


Posted 02 January 2017 - 01:34 AM

Did you like it? It seems like people either love it or hate it

Yeah, it was pretty good ^^


  • 0


#258 Rimi

Rimi

    🌸🌹박형식's Wifey🌹🌸

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 18,552 posts
  • Location✿♡⭐周子瑜⭐쯔위⭐Tzuyu's Home&Sosee Coffee Cafe in Tainan,Taiwan✿♡Married To Park Hyungsik/Ahn Minhyuk's Mansion⭐AinSoft Company♡✿


Posted 02 January 2017 - 01:41 AM

First picture of Kento from Jojo's bizarre adventure

https://pbs.twimg.com/media/C0RlwFPUsAUG...

That hair  :derp: Overall I think it looks pretty cool though...

 

Yeah probably, but it's so frustrating lol

Especially considering he's the n1 most followed japanese male celebrity on instagram  :lol: we want your cute selfies Kento, come on

 

Did you like it? It seems like people either love it or hate it

woah kento senpai's hair 


  • 0


#259 Kagura-San

Kagura-San

    Idol

  • Member
  • PipPip
  • 352 posts
  • LocationTower of God


Posted 06 January 2017 - 02:07 AM

hyouka live action  :ahmagah:  :ahmagah: kento as oreki :lub:


  • 0


#260 Rimi

Rimi

    🌸🌹박형식's Wifey🌹🌸

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 18,552 posts
  • Location✿♡⭐周子瑜⭐쯔위⭐Tzuyu's Home&Sosee Coffee Cafe in Tainan,Taiwan✿♡Married To Park Hyungsik/Ahn Minhyuk's Mansion⭐AinSoft Company♡✿


Posted 06 January 2017 - 02:44 AM

hyouka live action  :ahmagah:  :ahmagah: kento as oreki :lub:

yasssssss


  • 0






Also tagged with one or more of these keywords: yamazaki, kento, yamazaki kento

Up, Up and Away!