Jump to content
Forums Rules Staff Themes Leaderboard Quick Links Clubs Awards Member Shop OH! Press
Sign in to follow this  
Joymax

The Official JungMo Thread~ Representative Couple/Parents of JYP's Twice - Momo (Mom) & JungYeon (Dad)

Recommended Posts

tumblr_nx3ocvsetT1ukqdyqo1_250.giftumblr_nx3ocvsetT1ukqdyqo2_250.giftumblr_nx3ocvsetT1ukqdyqo3_250.giftumblr_nx3ocvsetT1ukqdyqo4_250.gif

 

tumblr_nwxuzugDBO1ukqdyqo1_250.giftumblr_nwxuzugDBO1ukqdyqo2_250.gif

tumblr_nwxuzugDBO1ukqdyqo3_250.giftumblr_nwxuzugDBO1ukqdyqo4_250.gif

tumblr_nwxs9vCCvi1ukqdyqo5_250.giftumblr_nwxs9vCCvi1ukqdyqo1_250.gif
 

 

tumblr_ntjt5coUVS1uaxnylo1_400.giftumblr_ntjt5coUVS1uaxnylo2_400.gif

cr; gay-jungmo

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shipping it from today. I ship momo with everyone tbh.

Edited by campfire
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momo's phone case:

CSkBNVJUcAA_jwe.jpg CSkBMK2UwAAxHSq.jpg

 

...and Jungyeon's wallpaper:

12065473_1714490025452503_53506391025792

:shock:  :stud:  :stud: :ninja:  :ninja:  

omg  :omg:  what's the original photo, does anyone know?

Share this post


Link to post
Share on other sites

omg  :omg:  what's the original photo, does anyone know?

This, i find it on twitter.

CSxrIUHW4AA4YUB.jpg

 

And the meaning ...  :imstupid:

 

CSxrIT6XAAAe1V9.jpg

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momo is like a clingy af girlfriend LOL

tumblr_nx75n2m1qV1ukqdyqo2_250.giftumblr_nx75n2m1qV1ukqdyqo1_250.gif

lmao forreal.

JungYeon control ur wife.

tumblr_nx639n9leN1qg5nyao6_400.giftumblr_nx639n9leN1qg5nyao5_400.gif

she seems so happy :)

tumblr_nx639n9leN1qg5nyao1_400.giftumblr_nx639n9leN1qg5nyao7_400.gif

cr; infinitblaq

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

This, i find it on twitter.

CSxrIUHW4AA4YUB.jpg

 

And the meaning ... :imstupid:

 

CSxrIT6XAAAe1V9.jpg

Hehe so gay.

 

Momo is like a clingy af girlfriend LOL

tumblr_nx75n2m1qV1ukqdyqo2_250.giftumblr_nx75n2m1qV1ukqdyqo1_250.gif

Jungyeon looks like she doesn't know what to do.

lmao forreal.

JungYeon control ur wife.

tumblr_nx639n9leN1qg5nyao6_400.giftumblr_nx639n9leN1qg5nyao5_400.gif

she seems so happy :)

tumblr_nx639n9leN1qg5nyao1_400.giftumblr_nx639n9leN1qg5nyao7_400.gif

cr; infinitblaq

[+10,000 -0] SHES FREAKING PRETTY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momo's phone case:

CSkBNVJUcAA_jwe.jpg CSkBMK2UwAAxHSq.jpg

 

...and Jungyeon's wallpaper:

12065473_1714490025452503_53506391025792

:shock:  :stud:  :stud: :ninja:  :ninja:  

I bow down to your dedication. How did you even see that?  :omg:

But they are cute tho

Share this post


Link to post
Share on other sites

WTF are they doing?  :shock:  get a room please! :ninja:

tumblr_nx7f67xpaN1ukqdyqo3_250.giftumblr_nx7f67xpaN1ukqdyqo1_250.gif

tumblr_nx7f67xpaN1ukqdyqo2_250.giftumblr_nx7f67xpaN1ukqdyqo4_250.gif

lmao these 2...... indeed get a room! oh wait they share one haha

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

tumblr_nxd01hOx7R1t7ztbeo1_400.gif

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Back to Top