Jump to content


Photo

The Official Bashing Thread (RULES IN OP)~

Bashing! Be nice juseyo~ read the rules

  • Please log in to reply
59582 replies to this topic

#21 Aquashakencola

Aquashakencola

    :')

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 2,624 posts
  • Location[NCT 127 - Good thing] Comeback Stage | M COUNTDOWN 170105


Posted 25 July 2015 - 12:40 AM

*
POPULAR

I have been laughing at D.O for 5 mins at this

tumblr_inline_ns04o7XlCC1ryk1m5_500.gif

the choreo is shit

 

People like this Gives kpop fans a bad name

2WRsZHM.jpg

 

axtqwo

 

:wut:


  • 66


#22 sejeong

sejeong

    Oh My Girl

  • New Member
  • PipPipPipPipPip
  • 12,755 posts
  • Locationnot with you


Posted 25 July 2015 - 12:40 AM

Can Bobby please stop exposing his "abs". It doesn't make you hot
  • 31


#23 Hyun.

Hyun.

    #FUMforlife

  • New Member
  • PipPipPipPip
  • 9,084 posts
  • LocationBlue Neighbourhood


Posted 25 July 2015 - 12:43 AM

APink really should vary their concept at least a tiny bit. Every song of theirs sounds extremely similar, it gets boring, really.
  • 13


#24 Aquashakencola

Aquashakencola

    :')

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 2,624 posts
  • Location[NCT 127 - Good thing] Comeback Stage | M COUNTDOWN 170105


Posted 25 July 2015 - 12:45 AM (Edited by Aquashakencola, 25 July 2015 - 12:50 AM.)

can we pls move old bashes onto here

 

Sones are the most hypocritical and two-faced fandom ever.

LOL the "point" of stanning snstd has way passed 

shit performances 

shit music

shit everything

 

the entire fandom are full of drones

 

Girls' Generation is the most overrated girl group ever. The do have some good songs but really most of their songs aren't that good and Taeyeon best singer in girl group title should be changed to the most overrated girl group singer ever. She doesn't do most of her so call epic high notes live either.

 

Yuri is just a body and nothing else to the group.

 

 

vips and blackjacks need to stop IMMEDIATELY with acting all special omfg i cannot see this shit anymore

tumblr_mma68e4gZF1qd3bsmo1_500.jpg
tumblr_mma68e4gZF1qd3bsmo2_500.jpg
 
 

Bom Park looks a mess. The fact people call her legs sexy is joke too. They are plain with no shape and her ass is flat. Her face dear god it's horrible. I am pretty sure her plastic surgeon is laughing all the way to the bank on her. I know he knows the girl face looks a blotched swollen hot mess.

 

Minzy  I think most of the stages and grounds she humped would press sexual battery chargers on her if they could from her violating them.

 

Dara needs to stop being an idol. Her dancing and singing is weak.

 

CL I love you but shouting isn't rapping and your rap level is 5 so you are not the baddest female in Seoul.#sorrynotsorry

 

Blackjacks make me LOL. They blast other groups for doing concepts but 2NE1 is also a concept group. They were put together by a company, they are given songs to singing, they are taught how to dance by choreographers and they are given clothing to wear by stylist and they are told what song they will sing. They are just like any other girl group and if you think they are not you are delusional. 

 
Here you go :chu:
these are all from the first page
 

  • 49


#25 Æstrid

Æstrid

    Star

  • Member
  • PipPipPip
  • 1,026 posts
  • LocationYour Kokoro

Posted 25 July 2015 - 12:45 AM

When people praise Just Right and at the same time bashes Wolf
  • 4


#26 palechibi

palechibi

  • New Member
  • PipPipPipPip
  • 7,010 posts


Posted 25 July 2015 - 12:46 AM

those 3000+ pages sosad.gif

 

bash: i hate the way people overhype things so fast and just kill the entire vibe of it.


  • 17


#27 SOLAR MOON

SOLAR MOON

    #EXITSQUAD

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 4,198 posts


Posted 25 July 2015 - 12:49 AM

I have been laughing at D.O for 5 mins at this

https://33.media.tumblr.com/ac8b13c8b0a8...

the choreo is shit

 

People like this Gives kpop fans a bad name

http://i.imgur.com/2WRsZHM.jpg...

 

http://twitpic.com/show/large/axtqwo...

 

:wut:

if I attended a concert with a card like this, my mom would make sure to whoop my ass and then throw me out of the house.. wtf are they thinking  :wut:

axtqwo

 

 

 

When people praise Just Right and at the same time bashes Wolf

wolf still gives me nightmares, I'll never get over it ughh :( 


  • 6


#28 Kyrie

Kyrie

    get offa my lawn

  • Member
  • PipPipPip
  • 2,376 posts
  • LocationUSA


Posted 25 July 2015 - 12:56 AM

Sones are the most hypocritical and two-faced fandom ever.

LOL the "point" of stanning SNSTD has way passed 

shit performances 

shit music

shit everything

 

the entire fandom are full of drones

 

If any of of you think of bashing idols here but go on defending Taeyeon for the right of suing people who bashes her, shows your hypocrisy.

Leaving this right here.

In the front page.

So everyone can witness your hypocritical asses every time you come on here :)

 

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

 

They're all living in 2011, when the members actually gave a shit and weren't just milking the fandom for all they're worth. They've reached their peak and they aren't going back again, Jessica or not. 

 

I wish I could be as blind to the truth as they are. Tiffany and Taeyeon aren't good singers, Hyoyeon's dancing isn't what it used to be, none of the girls are really all that good at acting, the songs are shit, the performances are always at 80% at best, the "records" they're breaking are just fans' scrabbling attempt at trying to make sure they don't flop after Jessica exposed them as the ones who kicked her out.

 

But hey if you want to count desperation to salvage half-baked careers as an accomplishment, go right ahead.

 

I'm so tired of hearing Taeyeon's voice- it sounds like she's been gargling gravel. Please put your group out of its misery, cling to what relevancy you have left, and retire. 


  • 8


#29 *lesigh*

*lesigh*

    *sigh*

  • New Member
  • PipPipPipPipPip
  • 10,190 posts

Posted 25 July 2015 - 12:56 AM

Why do racist messes like Zico and Rap Monster still have fans?


  • 3


#30 굿바이

굿바이

    Kyutie π

  • New Member
  • PipPipPipPip
  • 4,030 posts

Posted 25 July 2015 - 12:59 AM (Edited by kweenjinyoung, 25 July 2015 - 12:59 AM.)

#justice for my most iconic bash tbh:

 

Tao is an even bigger sly fox than Taeyeon and Minah combined lmao 


Posting on his sns "my dream is about to come tru" after his daddy had to cover his ass for ditching exo lmfao im slayed that he still has fans that sly fox!!!! 

 

#neverforget


  • 1


#31 ethereal

ethereal

    murder me senpai

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 10,267 posts
  • Locationpark woojin akgae


Posted 25 July 2015 - 01:02 AM (Edited by ethereal, 25 July 2015 - 01:04 AM.)

 

real talk, why are these kids more "hip hop" than all of YG's artists combined? (minus epik high) They have better flow than GDragon


  • -8


#32 kxjay

kxjay

    non ducor, duco

  • New Member
  • PipPipPipPip
  • 3,096 posts


Posted 25 July 2015 - 01:04 AM

I hope to god CL suceeds in the US so 2ne1 can just disband already. There's literally honestly no hope for 2ne1 ever making a comeback again and YG is just dragging every single BJs along his master plan like a puppet master because he's afraid after BB enlist they company will not thrive as much as it would if BB were still active. I feel sorry for BJs.
And one thing to come out of 2ne1 finally disbanding is for the new gg to finally debut.
  • 5


#33 Sooyoung's Wife

Sooyoung's Wife

    fight me

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 2,953 posts


Posted 25 July 2015 - 01:04 AM

Kara should just give up
  • -7


#34 fuck me i'm clapped

fuck me i'm clapped

    Global Superstar

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 5,907 posts
  • LocationLost at Costco


Posted 25 July 2015 - 01:17 AM

*
POPULAR

Honestly I don't get why kpop fans, especially blackjacks and sones feel the need to comment on every kpop music video "sone/blackjack here, I support this group!" like really? Who even fucking cares


  • 61


#35 Aquashakencola

Aquashakencola

    :')

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 2,624 posts
  • Location[NCT 127 - Good thing] Comeback Stage | M COUNTDOWN 170105


Posted 25 July 2015 - 01:20 AM

omg i'm looking at the schedule for kcon and i find this

d6999275fa279c2d65c8cfad61093de8.png

 

Like is this a joke???


  • 21


#36 MimiB

MimiB

    Star

  • Member
  • PipPipPip
  • 1,085 posts
  • LocationSt.Louis


Posted 25 July 2015 - 01:22 AM

It irrataes me when some people gets all defended and angry when their favorite singer or group don't have song a certain somebody don't like. I mean you don't have don't have the right to control what they like because at the end of they day that one person not liking you favorite singer/group song isn't going to hurt or effect you life.
  • 7


#37 suck this

suck this

    Debutee

  • New Member
  • PipPip
  • 185 posts
  • Locationback to the lab again

Posted 25 July 2015 - 01:26 AM (Edited by sukka my dikku, 25 July 2015 - 01:28 AM.)

T.O.P presently looks like shit, some asshole destroyed his signature eyebrows and his face is too thin.

 

Also, I'm disgusted at this rule

 

 

 

- No defending, period. Even if the content is misinformed it is not acceptable to quote and correct the poster.

 

 

Shake-My-Head-Reaction-Gif.gif


  • 14


#38 *lesigh*

*lesigh*

    *sigh*

  • New Member
  • PipPipPipPipPip
  • 10,190 posts

Posted 25 July 2015 - 01:27 AM

 

Oh, BURNNNNN


  • 15


#39 Geassu

Geassu

    A proud Kamilia

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 3,772 posts
  • LocationLima - Perú


Posted 25 July 2015 - 01:28 AM

lmao at elfs begging to other fandoms to watch Devil MV, it's so pathetic, not because Super Junior is not a trend group or they deserve views because SMEnt didn't promote them, it's because they have a name on the industry, a big fandom and probably a big paycheck for every member when they disband, do you think a number of views on a video means something? Like they give a fuck right now?

 

Some fans needs to calm down


  • -9


#40 xiah.junsu

xiah.junsu

    Fly High 김태연

  • New Member
  • PipPipPipPip
  • 2,670 posts
  • LocationTaeyeon's jawline


Posted 25 July 2015 - 01:36 AM

166.jpg

how is this considered handsome when he looked like a grandpa sans the wrinkles?

now that the two ugliest exo members are out, sehun are here to take over 


  • -11






Also tagged with one or more of these keywords: Bashing!, Be nice juseyo~, read the rules

Up, Up and Away!