Jump to content
Forums Rules Staff Calendar Leaderboard Quick Links Clubs Awards Member Shop OH! Press

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Chesskid1<3

CF T-ARA x 2PM new models for chinese clothing brand 潮��线

Recommended Posts

nA9PHNw.png

YyMwm3R.png

 

nPTQsYO.png

 

F4Vnz8P.png

 

 

 

individidual member shots here~

 

http://www.celucasn.com/products_xx.html

http://www.celucasn.com/products_ss.html

http://www.celucasn.com/products_ssyy.html

 

 

 

i already read 2pm fans bashing t-ara and saying 2pm shouldnt do same CF as them, but i will be the bigger person

Share this post


Link to post
Share on other sites

i already read 2pm fans bashing t-ara and saying 2pm shouldnt do same CF as them, but i will be the bigger person

Are you trying to start a fanwar?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

I like the second set of clothes for T-ara, but the first ones are just ...............

 

 

Mixed feelings about both sets of 2pm as well

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are you trying to start a fanwar?  

 

nope usually i'll get in a fight with them on twitter but im just gonna ignore them, i love 2pm and t-ara

 

I like the second set of clothes for T-ara, but the first ones are just ...............

 

 

Mixed feelings about both sets of 2pm as well

 

 

yeah, the clothes are kinda meh, so much photoshop and i heard some 2pm fans complaining the brand isnt famous enough for them b/c they get alot of endorsements. they got enough money to hire them so that's good enough for me. get paid!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nope usually i'll get in a fight with them on twitter but im just gonna ignore them, i love 2pm and t-ara

 

And some 2PM and T-ara members are close with each other, so you'd think fans wouldn't be like that >.<

 

Some of the 2PM members look a little questionable, but the T-ara members are looking so pretty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

And some 2PM and T-ara members are close with each other, so you'd think fans wouldn't be like that >.<

 

Some of the 2PM members look a little questionable, but the T-ara members are looking so pretty.

 

agreed

 

about what i said earlier about some fans complaining they never heard of the clothing brand..

 

the brand is worth $700 million++ in july 2013, that's pretty big lol

 

http://www.forbes.com/companies/dongguan-souyute-fashion/

 

 

 

The Company distributes its apparels under the brand name of CELUCASN, including Lady series, Fashion series and Campus series.

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

Just ignored those immature fans

 

2PM & T-ARA will forever be friends (besides it wasn't the first CF they had together)

Share this post


Link to post
Share on other sites

yay  :ahmagah:

I have a soft spot for Hyomin and Eunjung.. them being friends with 2PM is a plus

Share this post


Link to post
Share on other sites

They make the clothes look good somehow

Just get that money, anything else is just whatever LOL.

 

 

 

And yeah, the clothes are......

Taecyeon looks good (but I'm not 100% sure about the pants)

Share this post


Link to post
Share on other sites

agreed

 

about what i said earlier about some fans complaining they never heard of the clothing brand..

 

the brand is worth $700 million++ in july 2013, that's pretty big lol

 

http://www.forbes.com/companies/dongguan-souyute-fashion/

It is mostly C hottest complaining because the clothes quality is shit and they don't want to buy that.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm sitting here looking at those clothes and thinking "well, it looks good, I'd wear it"

 

then I scroll down and everyone is talking shit about it....     :cry: I have no fashion sense???

Share this post


Link to post
Share on other sites

why is Khun with the same clothes in both photos?

 

The models are perfect, but the style of the clothes...  :wut:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm sitting here looking at those clothes and thinking "well, it looks good, I'd wear it"

 

then I scroll down and everyone is talking shit about it....     :cry: I have no fashion sense???

 

Some of T-ara's clothes are quite nice and I won't mind wearing them too. But most of the guys clothes are questionable at best hahahahahaha! Don't worry, it's not about fashion sense hahahaha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Some of T-ara's clothes are quite nice and I won't mind wearing them too. But most of the guys clothes are questionable at best hahahahahaha! Don't worry, it's not about fashion sense hahahaha!

yeah....... I was talking about the guys clothes though xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Back to Top