Jump to content
Forums Rules Staff Themes Leaderboard Quick Links Clubs Awards Member Shop OH! Press
Sign in to follow this  
Koya

OneHallyu's Token "Black Market" (cap: 225K wons)

Recommended Posts

Can I buy them from you?

sure, if it gets rid of the physical item lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

sure, if it gets rid of the physical item lol

 

Sure.. Go to the wonhallyu theMy Portfolio .. Then My Shop Items... Press on the (More) for the Item .. Then Trade it .. Put my username there

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Sure.. Go to the wonhallyu theMy Portfolio .. Then My Shop Items... Press on the (More) for the Item .. Then Trade it .. Put my username there

alright i just gave em to you. thanks for helping haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

alright i just gave em to you. thanks for helping haha

 

Thank you veeery much

Share this post


Link to post
Share on other sites

hihi selling 87 tokens for 9k each

would you sell me your golden tokens ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

why don't you just sell it back to the market and get won?

Because I don't know how this works  :wut:

Share this post


Link to post
Share on other sites

why don't you just sell it back to the market and get won?

you can trade for higher return

 

selling directly thru market gives u a little less than how much it actually could worth

Edited by Namjoo .Potter

Share this post


Link to post
Share on other sites

you can trade for higher return

 

selling directly thru market gives u a little less than how much it actually could worth

trade where?

Edited by HATEmeCUZyouAINTme

Share this post


Link to post
Share on other sites

trade where?

you can send those tokens personally thru marketplace now i think...just get buyers and exchange

Share this post


Link to post
Share on other sites

Because I don't know how this works  :wut:

well you shouldn't sell gold tokens for 9k cuz it's worth more. You can sell it back to the market for 10k or trade it for over 10k I think?

Edited by HATEmeCUZyouAINTme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yea its worth way more

 

last time ppl were selling 1 unlocked for 10k

 

the exchange rate to the new format is 10 unlocked tokens = 1 gold

not saying exactly 100k per gold tho lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are platinum tokens still purchasable from other users? How much are they more or less?

It seems i'm not winning them on games because my new internet sucks, so...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are platinum tokens still purchasable from other users? How much are they more or less?

It seems i'm not winning them on games because my new internet sucks, so...

 

Did you move back to Spain?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah, two weeks ago

 

Oh, OK. Just curious, why did you move back?  :lol:

 

Also, BTW I'm co-hosting a RuPaul's Drag Race WW and the reserves are in the Battle/Hunting Games Thread if you're interested.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are platinum tokens still purchasable from other users? How much are they more or less?

It seems i'm not winning them on games because my new internet sucks, so...

platinum tokens arent purchasable nor tradable as I asked some staff members lately ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh, OK. Just curious, why did you move back?  :lol:

 

Also, BTW I'm co-hosting a RuPaul's Drag Race WW and the reserves are in the Battle/Hunting Games Thread if you're interested.

 

Different points of view of the same things (?)

 

When is it?

 

 

platinum tokens arent purchasable nor tradable as I asked some staff members lately ..

 

Noooooooooo  :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Different points of view of the same things (?)

 

When is it?

 

 

 

Noooooooooo  :cry:

there's a user I asked to give me his plat tokens since he doesn't want them, so I asked a mod and some staff member and yeah they're not tradable ..

Oh, OK. Just curious, why did you move back?  :lol:

 

Also, BTW I'm co-hosting a RuPaul's Drag Race WW and the reserves are in the Battle/Hunting Games Thread if you're interested.

link ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Different points of view of the same things (?)

 

When is it?

 

 

 

Noooooooooo  :cry:

 

It's from November 13th-15th.

 

there's a user I asked to give me his plat tokens since he doesn't want them, so I asked a mod and some staff member and yeah they're not tradable ..

 

link ?

 

http://onehallyu.com/topic/143-the-official-onehallyu-battlehunting-games-thread/?p=10789102

Share this post


Link to post
Share on other sites

But on 13th it's Milkt's and I'm already signed up  :rlytearpls:

 

Yeah, I noticed they had the date for November 12th-13th so I changed it to November 14th-15th.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah, I noticed they had the date for November 12th-13th so I changed it to November 14th-15th.

 

Sign me up then!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Back to Top