Jump to content


Photo

♥ ❣ ❤The Official JeongCheol (Jeonghan + Seungcheol) Thread❤❣♥

JeongCheol S.Coups Seungcheol Jeonghan Seventeen 17 Pledis

  • Please log in to reply
1017 replies to this topic

#21 IHaveAnElephantOnMyArm

IHaveAnElephantOnMyArm

    Idol

  • Member
  • PipPip
  • 279 posts
  • LocationCanada


Posted 18 November 2015 - 10:31 PM

 

This is too cute y'all :smile:  also, just curious, how many of you guys ship them romantically? like not as a brotp


  • 0


#22 dhjxjcjjxj

dhjxjcjjxj

    Star

  • Banned
  • PipPipPip
  • 1,961 posts
  • LocationKihg

Posted 08 December 2015 - 11:02 PM

They are cute
  • 0


#23 IHaveAnElephantOnMyArm

IHaveAnElephantOnMyArm

    Idol

  • Member
  • PipPip
  • 279 posts
  • LocationCanada


Posted 12 December 2015 - 03:54 PM (Edited by livelifetothefullest, 12 December 2015 - 03:54 PM.)

 

this vid is cute :hurr:


  • 0


#24 dhjxjcjjxj

dhjxjcjjxj

    Star

  • Banned
  • PipPipPip
  • 1,961 posts
  • LocationKihg

Posted 12 December 2015 - 07:34 PM



this vid is cute :hurr:


Loved this account, subscribed for more vids
The first one tho, in the benning when jeonghan asks who s.coups likes more and he answers woozi.
Then he notices what his done and try to fix it by saying jeonghan is handsome. :hurr:


  • 0


#25 IHaveAnElephantOnMyArm

IHaveAnElephantOnMyArm

    Idol

  • Member
  • PipPip
  • 279 posts
  • LocationCanada


Posted 14 December 2015 - 12:12 AM

Loved this account, subscribed for more vids
The first one tho, in the benning when jeonghan asks who s.coups likes more and he answers woozi.
Then he notices what his done and try to fix it by saying jeonghan is handsome. :hurr:

hahaha yeah and the way he pats his head is so affectionate :happy:

and why do i get the vibe that Jeonghan know's what's up and is often leading him on? am i too thirsty for other people's happiness


  • 0


#26 Jelly757

Jelly757

    Carat

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 5,185 posts
  • Locationon the mountain waiting for SEVENTEEN to dance Mansae


Posted 01 February 2016 - 08:32 AM

tumblr_o1vdrcWi5d1qlry6zo1_500.gif

tumblr_o1vdrcWi5d1qlry6zo2_500.gif

tumblr_o1vdrcWi5d1qlry6zo3_500.gif

tumblr_o1vdrcWi5d1qlry6zo4_500.gif


  • 3


#27 singermelodie1

singermelodie1

    Superstar

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 3,171 posts
  • LocationUnder The SKY


Posted 01 February 2016 - 08:37 AM

Yay!!!!!
S.coups is always looking at him so affectionately
  • 0


#28 Free Heechul

Free Heechul

    ~ Official Park Jeup Promoter ~

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 3,994 posts
  • LocationEurope


Posted 01 February 2016 - 09:43 AM

It seems I ship Jeonghan with anything that breathes, but I really love these two together! I love the dynamic between them, they're really like the mother and father of SEVENTEEN.

 

Some of my favorite moments:

 

tumblr_nvrg4yiXj31qcybmwo1_400.gif

tumblr_nw7b1oYEZe1snay56o1_400.gif

tumblr_nv1h3o7kXq1qfxilho1_400.giftumblr_nv1h3o7kXq1qfxilho2_400.gif

tumblr_nvpescwgqG1uyo3s6o1_500.jpg

tumblr_nvpd9ujzye1uyo3s6o1_500.jpg

tumblr_o0eespizLW1uashjdo2_400.giftumblr_o0eespizLW1uashjdo6_400.gif

tumblr_nxl76vENUI1qkhqhbo1_250.giftumblr_nxl76vENUI1qkhqhbo2_250.gif

tumblr_nt1yeeQkD41r8w79ro1_250.giftumblr_nt1yeeQkD41r8w79ro4_250.gif

tumblr_inline_o194bumVOf1r3ho6l_540.png


  • 1


#29 singermelodie1

singermelodie1

    Superstar

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 3,171 posts
  • LocationUnder The SKY


Posted 01 February 2016 - 02:15 PM

Jeongcheol is life.
  • 0


#30 Jelly757

Jelly757

    Carat

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 5,185 posts
  • Locationon the mountain waiting for SEVENTEEN to dance Mansae


Posted 08 February 2016 - 02:32 AM

Jeonghan hair appreciation post (ft S.Coups). It's soooo cuuuuteeee!  :stare:

 

tumblr_o0u2trvAj81v31aado2_540.png

 

cr: aletheia-l


  • 1


#31 _mirai

_mirai

    Star

  • Member
  • PipPipPip
  • 2,381 posts
  • Locationnowhere

Posted 08 February 2016 - 04:35 PM

Cute new otp
Should be put in directory
  • 0


#32 Jelly757

Jelly757

    Carat

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 5,185 posts
  • Locationon the mountain waiting for SEVENTEEN to dance Mansae


Posted 28 February 2016 - 05:47 AM


  • 1


#33 Jelly757

Jelly757

    Carat

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 5,185 posts
  • Locationon the mountain waiting for SEVENTEEN to dance Mansae


Posted 12 March 2016 - 09:09 PM

tumblr_nvqxo1ayHK1rq019ro4_1280.jpg


  • 1


#34 hinata100

hinata100

    ~ Hannie and Cheol's baby ~

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 3,338 posts
  • LocationCrossroad of 1004 Angel Street and 0808 Devil Road


Posted 12 March 2016 - 10:37 PM

 

 

There is a Jeongcheol thread ??  :ahmagah:

 

Too bad no one is around.. BTW what does OTP mean? LOL... 


  • 0


#35 singermelodie1

singermelodie1

    Superstar

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 3,171 posts
  • LocationUnder The SKY


Posted 12 March 2016 - 10:39 PM

There is a Jeongcheol thread ??  :ahmagah:

 

Too bad no one is around.. BTW what does OTP mean? LOL... 

OTP= One True Pairing


  • 1


#36 hinata100

hinata100

    ~ Hannie and Cheol's baby ~

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 3,338 posts
  • LocationCrossroad of 1004 Angel Street and 0808 Devil Road


Posted 12 March 2016 - 11:33 PM

OTP= One True Pairing

 

Thanks..  :) ... 


  • 0


#37 Jelly757

Jelly757

    Carat

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 5,185 posts
  • Locationon the mountain waiting for SEVENTEEN to dance Mansae


Posted 13 March 2016 - 02:35 AM

There is a Jeongcheol thread ??  :ahmagah:

 

Too bad no one is around.. BTW what does OTP mean? LOL... 

 

sorry i replied late..yes, there's a Jeongcheol thread..but this thread seems dead these days


  • 0


#38 Haniheeyeon

Haniheeyeon

    Star

  • Member
  • PipPipPip
  • 1,366 posts
  • LocationIOI forever


Posted 13 March 2016 - 11:39 PM

this thread is so quiet.. :cry:

 

Jeongcheol shippers anyone??


  • 0


#39 hinata100

hinata100

    ~ Hannie and Cheol's baby ~

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 3,338 posts
  • LocationCrossroad of 1004 Angel Street and 0808 Devil Road


Posted 17 March 2016 - 12:18 AM

this thread is so quiet.. :cry:

 

Jeongcheol shippers anyone??

 

 

I know right?? I think I will start posting here as well... there are so many juicy stuff about them...  :lol:  :lol:


  • 0


#40 hinata100

hinata100

    ~ Hannie and Cheol's baby ~

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 3,338 posts
  • LocationCrossroad of 1004 Angel Street and 0808 Devil Road


Posted 17 March 2016 - 12:19 AM

Damn... My heart..  :ahmagah:  :ahmagah:

 

12269988_1523784361274849_1055834472_n.j

 

:lub:  :lub:

 

 

 

 

This is so HOT!!!  :shock:

 

c5e26d60599abcc7b2f5d8d6b0352b74889da1b1


  • 1






Also tagged with one or more of these keywords: JeongCheol, S.Coups, Seungcheol, Jeonghan, Seventeen, 17, Pledis

Up, Up and Away!